Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=31 Ogos=-

Assalamualaikum..

Hari ni negara kita menyambut Hari Kemerdekaan yang ke -58.. Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan... Tak ramai antara kita yang paham apa itu kemerdekaan kan.. Termasuk la saya. Apa yang kita tau, 31 Ogos cuti, tak keje,, dapat duduk rumah... nak pasang bendera pun cuma ikut-ikut je pasang bendera, tapi tak dapat nak feel langsung apa tu merdeka... huhu.. diamana ek silap nye... Satu hari nie saya dok umah je, bagun pun lambat, almaklum, cuti. =) Mungkin mana yang sebaya dengan saya yang lahir-lahir sudah merdeka, tak dapat nak feel rasa merdeka tu mcm ne... yela, lahir je hidup pun dah senang, tak rasa susah... tak tahu la lagi 10 tahun akan datang mcm mana, hari kemerdekaan nie mungkin disambut sebagai satu tradisi je. huhu.. napa hari ni cerita pasal merdeka, merdeka nie.... bukan patriotik ke apa,,, cuma terpikir, tak ramai pun orang yang pasang bendera kat rumah dan kerete... pastu kat berita asyik tanya semangat merdeka dah pudar dikalangan masyarakat.... huhu..  tak tahu la, sebab diri sendiri pun tak dapat nak menghayati merdeka tue mcm mana...

Lagi sebulan lebih, kami akan bertunang, dan secara rasmi saya dah booking Miss N untuk jadi peneman idup saya. Best sangat. Sekarang ni kami sedang sibuk membuat persiapan untuk E-day kami nanti. Mesti majlis nie akan menjadi lebih bermakna buat kami sebab kami buat semua sendiri... untuk majlis tunang boleh la semua buat sendiri,, tapi untuk majlis perkahwinan, memang tak dapat la....

Antara benda yang kami sedang prepare sekarang nie, mini pelamin, sweet station, gift, hantaran,dan prop2 lain seperti pic utk letak kat pintu masuk. hopefully semua menjadi.... yang paling buat saya risau sekarang ini mini pelamin. risau mini pelamin tak menyerlah. tak pe, ada masa lagi nie.. masti boleh.

Tadi tak tau berapa jam kami berbual dalam tepon (tak pe, antara kami call free), best sangat,, saya rindu sangat kat Miss N sekarang nie... tak sabar nak ajak dia kahwin.. =) ops... huhuhu..

(notatangan : Miss N jaga diri bebaik ye awak..... )

-Mr. F-

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click