Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Dimanakah idea ini sudah melarikan diri=-

Assalamualaikum..

Miss N kat bawah dah intai-intai jenis bunga dah.. =) Yela, mcm miss N bagi tau kat bawah, kite dah decide nak wat D.I.Y untuk majlis E-day nanti, daripada sekecik-kecik gift, sampai la sebesar-besar mini pelamin.

Dah dua minggu mencari idea untuk membuat hantaran macam mana, tapi tak jumpe lagi, minggu lepas pergi air hitam survey ke kedai perkahwinan, idea tue makin serabut. uwaa...... yela,, macam-macam design ada, dan macam-macam material ada.... pening tue.. owh,,, untuk hantaran tunang ini, kite decide untuk cube buat masing2, mencabar nie.... tak pe, tgk je la nanti...  =)

Sekarang ni, tengah cube nak buat sample satu prop untuk diletakkan atas dulang hantaran nanti. Mungkin akan datang (minggu depan kot) nak tour air hitam sekali lagi.. cari material.. =) Nanti siap je prop ini saya akan bagi gambar kat sini...

Idea hantaran ini pun akan biberi tahu pada next post...

-Mr F-

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click