Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Update=-

Tahniah Miss N sebab berjaya membuat macaroon tue. =) satu pencapaian yang hebat,, nanti boleh la masuk bahagian dalam sweet station nanti. =) apa-apa pun, saya menyokong je apa pun yang Miss N nak buat untuk E-day nanti.

Tadi kami berbuke di Pizza hut, kami order set citarasa ramadan untuk 2 orang. nak tau set apa tu, pergi ke web pizza hut, cari sendiri.. =) dalam set ni ada 1 set pizza hut, saiz biasa (untuk 2 orang), saya ada cakap, amik 1 slice je dulu,, nanti takut tak larat nak jalan, tapi dia kata tak pe,, dia amik 3, saya amik 3,, dia kata sharing is caring, hehehe ( Maaf Miss N kalau berita ni tersasar  =) hehe) last-last, perut Miss N dah ketat, makan banyak sangat... sampai tak boleh nak bercakap dah...  =)  apa tak nye, pizza hut 3 slice, bubur cendawan, ngan nasi (nasi nie saya kene abiskan, banyak sangat2) tu yang ketat tu.... heheh..... Ampun Tuanku..

Semalam parent Miss N ada tanya bila nak datang ukur tapak mini pelamin, terus mengelabah, cakap sabtu nie, huhuh, Sabtu nie mungkin nak pergi D'pesona (bridal) sekali ngan ukur tapak mini pelamin. Semalam Miss N dah lantik untuk jadi arkiter sekali dengan designer, dia kata nanti dapat sijil, Miss N keluarkan.. tu yang best tu.

Sampai malam ni, saya dah berjaya siapkan 3 set bekas hantaran tunang nanti, ingat nak masukkan dalam blog ni, dah cube tapi pic tak dapat nak upload. tak pe, mungkin lain kali dapat upload. Target minggu depan siap semua bekas hantaran nie. kemudian nak tumpu kepada prop mini pelamin pulak. Doakan semoga kami berjaya.

(notatangan : Apa kata-kata yang aku nak tulis kat kek tunang aku nanti ek? pening ngah mencari ni. Saya dan Miss N tak nak guna "Selama Bertunang, Fazuli & Norezareen". Yela, dah tentu kek ni nak bagi sesama sendiri, lepas tu tulis mcm tu, ada ke orang wish "Selamat Bertunang" kat diri sendiri? Tak nak, Tak nak, Tak nak,,,,, )

-Mr. F-

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click