Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Saya Kembali!!=-

Rasanya masih tidak terlambat untuk saya mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri"
Huhuh... saya rasa gambaran awal apa yang terjadi kepada saya dalam seminggu lalu melalui post Miss N di bawah..

Memang tak dapat nak diduga, akhirnye saya beraya pada hari pertama di wad Hospital Pakar Puteri wad 415A (peghhhhh,,,, ingat lagi tue) 
Saya masuk wad selepas saya di cek (ultra sound dan X-ray), doktor bagitau paru-paru saya dijangkiti kuman, jadi maksudnye bukan gastrik la  seperti yang di suspect selama ini.
Hari pertama masuk wad pada hari Rabu (8 September 2010), masa tue memang dah tak tahan sangat dah, dah berapa hari demam tak baik-baik, perut sakit, muntah-muntah, belakang sakit.....
Masa tue memang menyerah diri dah, tak nak pikir pape dah masa tue....
Raya pun dah tak jadi best kalau sakit-sakit je.. 
Malam Rabu tue Family saya datang bawa segala baju dan stok makanan untuk saya, dan dalam masa yang sama. Family kekasih hati Miss N pun datang ( Mak Cik Rad pun ada sekali.) Dua-dua keluarga ada sekali masa tue..   =)

Berada di wad sejak Rabu sampai Jumaat(Hari Raya pertama)..
Huhuhu... kat wad tak terasa macm raya pun.. dah keluar wad baru dapat rasa suasana raya tuSepanjang saya di wad, kekasih hati Miss N, datang melawat saya di wad. Dia ada bawa kek untuk saya,,, 


"Get Well Soon"
(ada nampak tak?)

Itulah kek comel yang kekasih hati bagi kat saya masa kat Hosp aritu... (sebenarnye untuk family, tapi tulisan itu untuk saya. hehehe

Selain itu, pada puasa hari terakhir, Miss N dan Zie Watt berbuke di hosp.. hehe.. dah buat hosp tue mcm rumah sendiri dah, makn KFC kat wad.. hehehe,, nasib baik Hosp private. boleh buat sesuka ati je. heheheh..

Akhirnye dapat keluar juga pada pukul 12 thgahi pada raya pertama... huhuh..... Family datang pakai baju wane ijau, nasib baik tak jadi drama hari raya kat wad. hehehe

bersambung... (nak g makan)

(notatangan : Saya rindukan Miss N sesanagat... dah lama tak jumpa dia. rindu sangat. Harap dapat jumpa dia dalam beberapa hari terdekat ini.)

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click