Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Save The Date=-

Assalamualaikum...

Lama rasanye saya tidak update blog ini kan.. memang tidak dinafikan.. saya teramat amat sibuk dengan persiapan E-day kami.. sampai nak buka laptop pun tak sempat, apakan ngan keje lain, memang tolak tepi je la, =)

Selama saya menghilangkan diri, saya banyak kepada untuk menyiapkan bingkai di mini pelamin pertunangan kami. Ukuran bingkai yang saya tentukan adalah 230cm (tinggi) X 200cm (lebar). Dan material yang saya gunakan adalah polesterin, kadbod dan pelaka.







Ini diantara beberapa bahagian bingkai yang belum disambungkan lagi untuk
tujuan kemudahan transportation nanti.



Ini pulak kerawang yang digunakan untuk penjuru bingkai 
mini pelamin nanti.

Semua bahagian bingkai mini pelamin ini siap dan berjaya dicantum siap kan di rumah Miss N pada Jumaat (1 Sept) yang lalu, tetapi ada sedikit masalah timbul setelah semua bahagian itu dicantumkan, Bahagian-bahagian sambungan bingkai nampak jelas.. Masalah ini dapat diatasi apabila bingkai itu di hias dengan riben dan manik2. Saya tidak dapat meletakkan full mini pelamin itu malam ini disini kerana saya tidak dapat lagi gambar-gambar.

Selain dari bingkai, seperti tabir, pasu dan bantal,,, Miss N yang sediakan..
Untuk hantaran pulak, seperti yang di rancang, kami gunakan fresh flower. Saya memilih  warna pink dan tiger untuk hanaran saya. 



Ini diantara beberapa hantaran dari pihak saya, yang atas adalah bekas hantaran 
cincin dan yang bawah adalah bekas hantaran perfume.

Esok jika ada kesempatan, saya akan update dengan gambar-gambar yang baru. =) dan menerangkan secara detail lagi mengenai hantaran saya nanti....

(notatangan : akhirnye, Miss N telah pun menjadi tunang kepada Mr.F. Best-best.......akhirnye, masa dinanti telah tiba. Ramai kengkawan ofis terkejut selepas sampai kerumah Miss N kerana kebanyakan tidak tahu mengenai majlis kami ini, memang kami nak buat senyap2 je,, sampai masa boom.. kan best,,,, 
betul tak?  =) Doakan jodoh kami dipercepatkan dan dipermudahkan segala urusan hubungan kami,., amin.)

-Mr.F-

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click