Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Kasih ku Sampai ke Syurga=-

Assalamualaikum..

Hari ini 28 Nov 2010, sepatutnye
dah ada kat Jepun dah.
Tetapi disebabkan ada beberapa masalah,
aku telah dihalang oleh imegrisen Malaysia
untuk keluar negara.
Emm... memang pasrah gile
perasaan masa tu.
Macam-macam perasaan ada.
Dalam masa yang sama,
aku terus telepon Atok (Hirota-san), 
Richard, Iskandar berkenaan keadaan aku 
masa tu.

Memang serabut sangat-sangat
masa tu...
aku fon mak dan cik buah hati saya.
Kat Miss N je la tempat saya nak cite.
Saya tak de sesapa untuk jadi pendengar
masalah saya masa tue..
Ya Allah, hanya dia je yang tahu perasaan
aku masa tue mcm mana.

Sampai rumah pun,
perasaan tu masih lagi tak tenang,
sunyi, serabut.
Nak selalu sms ngan Miss N masa tu.
Tak nak kene tinggal sekejap pun.
 Saya perlukan dia sangat-sangat masa tu,
sampai la sekarang ini, 
Miss N tetap ada
selalu dengan saya,
sms saya.
Walaupun dia sibuk dengan majlis kawin sepupu
di Tenggaroh.

Uwaa.....
Saya sayangkan Miss N sangat-sangat,
saya perlukan dia sangat-sangat untuk 
hari-hari akan datang.
Saya cuma nak Miss N dalam idup saya.

"Miss N berada dalam mata hati saya"






(notatangan : Terima kasih sayang......)

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click