Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Hari Kedua@Sampai PSN=-

Hari aku bangun pukul 6.00 pagi (jam Jepun), Huh, malas gle nak bangun, penat atas kapal terbang semalam tak ilang lagi.
Bangun-bangun terus gosok baju, mandi2 (pegh, yang nie seksa gle, bilik mandi kat aras satu, masa mandi sedap la, panas, tapi otw jalan kaki dari bilik air nak ke bilik, amik ko, sejuk gle.), kemudian breakfast.
Dah siap2 semua, kami bertolak pergi ke PSN pukul 8.00 pagi.
Kami berenam (Aku, Chen, Aaron, William, Jufri, So Hoon) decide amik teksi untuk ke Onojo station.

Emm.. pasal teksi, nak share sebab kat Malaysia tak de, penumpang tak payah nak buka/tutup pintu teksi tu. Pintu teksi tu auto beb. Walaupun kete tu tak setanding Inspira, tapi pintu dia auto. hahahah.

Sampai kat Onojo station, aku beli tiket
train untuk sebulan terus, dari Onojo ke Hakata.
Jimat, bile2 aku boleh pergi Hakata, gune
tiket tu sampai aku dah tak lalu nak pergi Hakata.
Untuk ke PSN, kami check out dari train di
Tekeshita kemudian jalan kaki 20 minit.
Kalau kat Malaysia,Dari depan pintu
umah sampai ke kilang naik motor, tak penat,
tapi kat sini memang banyak gile berjalan.
Pemalas gle aku nie kan. hehe
Akhirnye aku sampai juga di opis PSN.. uhuiii!!
Sampai-sampai, aku dah ada PC, siap ada nama beb kat PC tue. huhu

Pagi ni, aku banyak setup PC (e-mail, akses server PSNM, dan report Imigration duration pada HR).

Pagi ni juga aku dah mule stat keje ngan
model yang aku incharge MB1520 series.
Kerja mudah je, tukar set S1 condition kepada S2 condition.

Yang paling sakit changing point PCB. boring beb...

Disebabkan changing point tue juga aku kena
OT sampai kul 8 malam. Rajin tak? hahah
Pukul 8 aku terus balik..

Malam ni dari Onojo station ke Dormitary,
kiteorang (Aku,Aaron,So Hoon) decide berjalan kaki.
sejuk beb.. best, best...

Aku dah 3 hari kesejukan, tapi sampai hari
ini Alhamdulillah tidak selsema pun.

Sampai je bilik, saya dapat panggilan dari
cik ptunang saya... yahooo.... best2.
Owh, cik petunang saya guna prepaid Digi, kemudian
call fixed line bilik saya, dapat murah,
average bawah 10sen seminit.
Dapat la saya berborak dengan cik petunang saya.
Rindu gle dengar suara dia..
Perasaan nak balik tu meletup letup nie... hehehe..
 
(notaperut : Sampai sekarang, masih tak tau nak beli apa untuk family dan family mertua saya di Malaysia.)

-Mr.F-








0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click