Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=Hari Pertama@Japan=-

Ini percubaan kedua untuk ke Jepun setelah gagal
pada kali pertama dulu oleh kerana imigresen.
Jadual penerbangan adalah pada pukul 12.55 am @ 0055
pada 5 Disember 2010.
Tetapi aku pergi ke Singapura wal iaitu pada pukul 5,
sebagai langkah awal kalau ada pape problem
di imigresen nanti.

Kali ini aku lalu imigresen di tambak@woodland,
korang nak tau apa yang terjadi?
Peggh... memang sakit hati.
Pegawai imigresen tu cuma amik pasport aku kemudian
tengok muka sama tak dalam passport tue, terus dia lepaskan.
Tanpa cek pun kat sistem... peghh..
bengang betul..... kalau tau dulu lalu ikut tambak je..
Ramai orang cakap imigresen kat situ memang
macm tu, baru tau.

Alhamdulillah, akhirnye aku sampai di Changi
airport lebih kurang pada pukul 7 pm.
Ini menunjukan aku ada 6 jam kene
tunggu kat Changi Airport tu.
huhhu.... dah la aku sengsorang je, memang
kehulu kehilir mencari hala tuju nak amik
boarding pass kat mana, nak check in kat mana,
nak cek imegresen kat mana.

Setelah selesai semua mengharungi cabaran dan
dugaan nak bercakap dengan orang Jepun terutama
bila nak transit flight di Narita Airport, akhirnye aku tiba
di Fukuoka pada pukul 12.30pm (jam jepun).
Masa aku sampai ni, Jepun dah sejuk, tapi under control lagi.

Salah seorang member MCC PSN (Nakamura-san)
telah datang jemput aku untuk bawa ke dormitary lelaki.

Setelah siap semua urusan check in bilik,
bebudak nie ajak aku pergi jusco (AEON MALL).
Biasa tgk kat dalam tv, orang jepun naik basikal,
kali nie aku plak naik basikal kat negara Jepun, heheh.
Basikal nie dormitari yang punye, free, hanya sabtu
dan ahad je boleh guna.
Jadi, kiteorang naik basikal dari dormitary
sampai Onojo station.
Dari Onojo station, naik train sampai Hakata station.

Akhirnye aku berjaya menjejakkan kaki ke Jusco (AEON MALL) Jepun.

Saja je jalan2, bukan nye beli pape pun, mahal.
Lagipun ada masa lagi nak beli barang, baru first day ,
tak kan dah nak shoping kan.. huhuh.
Selepas pergi ke Jusco, aku ngan Jufri pergi Seiyu, beli barang2 sikit.

(notarambut : Baru 1st day sampai dah rasa nak balik. huhu...Rindu sangat kat cik petunang saya sangat-sangat. Saya juga sayangkan Miss N sangat-sangat. ='( )
 
-Mr.F-



{Semua pic akan diletakkan kemudian}








1 comments:

.love.mylife. said...

mane seh picture nye?

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click