Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Mission - Cake Deco :.

cake?
oh saya sangat suka kan part ini...
walhal pada mulanya saya sama sekali tidak mahu kan upacara potong kek...
reason?
xtahu lah.. mungkin saya tidak nampak kepentingan nya.
tetapi selepas berbincang dengan Mr. F, beliau prefer untuk mengadakan juga upacara memotong cake..
jadi, saya hanya follow kehendaknya :)
terus excited dan carik vendor untuk tempahan cake...

saya telah mempunyai pilihan vendor sendiri..
dan setakat ini saya lihat semua hasilnya tidak mengecewakan..
saya harap dia dapat merealisasikan cake impian saya..
insyallah..

jom kita bercerita tentang deco cake...
part yang paling interesting saya kira...

deco... tema.. warna...?
menggunakan fondant, buttercream, steam buttercream, fresh cream?
flavor?
2 tier.. 3 tier.. or 5 tier?
hehehe.....

siapa yang berminat mahu jawap?
jom lihat antara deco cake yang berkenan di hati saya...
simple n nice...

heart this one.. so elegant..

nice combination color.. i like~

nice shape... mesti mahal ni kalau request bentuk macam ini

sangat simple.. suka~~

siap ade bulu lagi.. hehe.. tapi cute

love the ribbon... 

;))

nampak mewah gitu kn.. nak potong pon sayang ni..

yang mana menjadi pilihan hati saya?
mata sudah rambang...
tetapi apa pun saya perlu berbincang dengan vendor saya tentang deco and cost..
yang penting budget...
;))

notakaki: nak pilih mana satu? mungkin memerlukan khidmat Mr F tentang ini... hehe... ~

-Miss N-

1 comments:

Puan Rad said...

sudah pilih ke?? hehe

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click