Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Centerpiece deco :.

salam weekend...
arini saya kena bekerja...
sekarang everyday pun blk lmbt....
ikutkan schedule...
tsunami keje dah melanda dah...

dalam masa yang sama...
mata tetapi kena cuci...
haruslah mencari idea untuk wedding saya nanti..
itu wajib!
saya mula terpikir untuk D.I.Y sahaja centerpiece guest table nanti..
macam mana agaknya yang sesuai..
saya mahu yang simple-simple aje...
saya tidak mahu menggunakan warna-warna yang terlalu terikat...
maksud saya...
contohnya..

A    : Ape tema warna wedding ko? nk carik baju ni...
saya: wajib la warna hijau dan pink ( *bukan warna sebenar.. hehe) dan semua guest wajib la ikut tema..

boleh mcm tu? heheh...
'overacting' gitu.. 
kalah artis you.. 
siap nak demanding suruh semua org ikut tema.. :p

untuk khemah still tengah memikirkan...
mungkin khemah menggunakan 1 warna sahaja...

xmahu lah wedding saya menjadi tema 'warna-warni kaler luna'
hehehehe....

untuk centerpiece.. saya mahu penggunaan warna yang fresh...
warna yg manis.. menawan... 
xjemu mata memandang..
sambil makan sambil menghayati keindahan centerpiece..
tapi.. 
macam mana bentuknya...
jom goda-goda pakcik google suh bagi idea...

All picture source from Google
comelnya...~ manis mcm gula... 
tapi kalau alas meja warna putih lagi naik kot... 
mn nk crk ranting ni...  



kalau ade angin nih... sure lagi cantik.. tapi.. nk letak kt mana erk?


simple... but yang 1st lagi awesome.. kn?


easy as a pie.. ops.. hehe


nak lagi fresh? pki je sunkis... but, kalau saya.. 
lagi prefer lemon kot...
and lilin tu pki lilin kaler soft pink...
*bayangkan sekarang!
kalau wedding malam cantik kot..


cute oke~ buat gantung2 kt guest table.. maybe frame tu kena tuka ke bingkai bersegi ke..

notakaki : Actually dah jumpa yang berkenan di hati.. but.. tunggu la nnti my wedding day k.. hehehe :)

-Miss N-

1 comments:

Puan Rad said...

wah2~ dasat~!!!! hehehe.. i like~

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click