Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Update = Wedding progress p.1 :.

baju nikah saya sudah pun review...
tetapi macam mana dengan tudung nya pula kan?
style ape....
siapa yang buat...
dan ape tema nya...
fikiran saya dok berfikir...
style ape yang saya nk gaya kan..
yang sesuai dengan muka saya..
banyak benda still dalam mind saya...

last month saya telah ke KL bersama FH
actually kami ke KL bukan untuk berjalan-jalan kosong sahaja..
selain survey kad, 
kami juga dah set appointment untuk 'make up' my nikah outfit dengan pn x..
juga untuk berjumpa dengan pn y untuk discuss pasal tudung nikah saya..
so, nampak x disini..
saya ke KL berkobar-korbar untuk berjumpa mereka ini..
banyak tujuan...

saya akan review satu-satu ok?

1. Invitation Card
FH dah cerite pun sedikit sebanyak tentang progress kad kami...
kami laju-laju ke IKEA untuk mencuci mata di sunflower..
as expected, kad mmg mahal, menawan dan gojes... hehehe...
mmg kena dengan selera kami, mata kami..
tetapi xkena dengan poket kami... hehehe
so, cuci mata je.. 
sebenarnya kami telah mempunyai beberapa jalan alternatif untuk kad..
kami menggunakan back up plan...  dan terus booked.. 
refer this link:
My Invitation card

2. My Baju Nikah Outfit
Entri sebelum ini saya sudah review tentang tailor baju saya, warna apa..
siap ade picture lagi kan?
saya pun ade menyebut untuk hantar baju saya ke seseorg untuk ditambah beading kn..?
saya telah pun hantar~ yeay...
alhamdulillah... settle dah..
tunggu untuk ambil sahaja nnti..
sungguh excited oke...
pn x sangat friendly... kecik-kecik jek orang nya...
lepas lihat baju, kami discuss tentang design beading...
dan target siap... dengan pn x sgt senang... dia akan tanya budget berapa.
which is saya rasa bagus... sbb kita boleh dapat baju yang sesuai dengan budget..
so, untuk baju... sekarang hanya perlu tunggu siap...
can't wait... :)
sangat suka dengan plain chiffon with beading... nampak superb..
love the skirt... baju pun sama.. beading dia... jeles~!!

oh arma.. collection from Arma mmg ade class... but the price agak mahal...
both from Arma..
source : Arma Couture

also from Arma collection ... see the flowy~ beading~ shoulder...
totally perfect...
source : Arma Couture



3. My Tudung Nikah
Last day in KL saya berjumpa pn y untuk discuss pasal tudung..
selepas duduk semeja dan berbincang...
kami sepakat untuk tidak buat tudung dulu....
ini kerana...
dia mahu lihat dulu baju nikah saya yang telah siap beads..
untuk mengelakkan baju n tudung kelihatan berbeza..
mana tahu.. nnti jadi, beads baju warna lain..
tudung lain... sapa nk jawap? hehe
saya pun tidak meletakkan sebarang deposit lg..
atas budi bicara.. apa pun beliau akan mengambil tempahan saya..
jadi, don't worry... selepas baju nikah siap..
saya akan terus jumpa dengan dia untuk buat tudung pula..
pn y sangat lembut... slow motion....
saya banyak x tahu tentang tudung dan design untuk nikah...
yang saya tahu saya mahu yang sesuai dengan bentuk muka saya sahaja..
dia yang banyak bercerita tentang material, design n tempoh yang di ambil...
nampaknya pn y juga berasal dr johor... :)
saya suka~
kami end up macam tu je sbb still xboleh proceed lg...
bentuk muka saya agak-agak sesuai x dengan style pic-pic ini...
tudung-tudung dari koleksi vispera pun cantik.. same goes to MyHannah..
*still thinking*
sgt simple dan cntik...

i heart this.. lain dari yang lain... heheh
source: Koleksi vispera 


notakaki: nampaknya ke KL lagi lah kami... kami decide alang-alang ke KL kami akan mencari barang hantaran dan singgah ke Nilai lagi untuk membeli apa-apa yang patut..

-Miss N-

2 comments:

Unknown said...

waah banyak perkembangan dah hehe saya pun pening pasal tudung nikah hehe

Mr.F & Miss N said...

awk pun sama... byk perkembangan... :) xpe.. jom kita pening sm2 pk design yg best utk tudung nikah.. hehe

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click