Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Oh my kasut :.


now kasut...
how about my kasut for nikah...?
purpose dia xnampak sangat sebab may be saya nikah di rumah saja..
but 
lepas nikah kami decide untuk outdoor photoshoot..
dan untuk menampakkan everything is perfect..
kasut kena 'in' dengan baju 
jenis, warna dan bentuk kasut pun perlu match dengan baju..

1 benda yang harus saya terima dengan ati yang terbuka adalah...
kaki saya sangat la besar... 
hehehe..
kena la kot dengan ketinggian saya...
mau nye size 8 ke 9...
ops... huhuhu.. 
dapat ke saya cari my wedding shoes nanti..
wedding shoes yang kena dengan selera saya...
yang tinggi dalam 3 inci.. 
dengan design yang simple..
material satin.. 
nampaknya saya perlu mula survey untuk custom made shoes..

 saya mahu untuk mempunyai kasut nikah yang sama warna
dengan hand bouquet... 
nampak nice n elegent.. 
 kalau la baju nikah saya putih.. 
sangat senang nk match dengan apa warna sekali pun..
tetapi...

my baju nikah is light pink...
agak-agak warna apa yer yang sesuai untuk match dengan light pink..
awal-awal  lagi saya say no white and grey shoes.. 
mcm kusam je..

saya ade survey kat pakcik google...
n several warna yang saya rasa cantik untuk match dengan light pink..
tp still xtau yang mn perfect match...
can u help me readers ?

Dark Purple
simple sgt kot.. :))

sukeee..~ love it

i heart this.. sgt elegent.. tp sgt tinggi

Teal

heart the feather..

cantik.. suke.. suke.. smart~

:)

Satin Pink

baju pink + kasut pink = boring... for me la.. huh

White
design dia class...

design pn cantik...

banyak kan kasut-kasut yang 'sangkut' kat mata saya...
saya prefer dark purple tu...
yang 2nd and 3rd...
sgt gojes...
1st and 2nd teal color pn menawan..
kan...
kan.....
nampak x saya dah rambang mata?
anyone tahu mana-mana vendor yang buat custom made shoes?

notakaki: saya perlu gigih lagi mencari design dan vendor yang bole membuat custom made shoes dengan price yang affordable..~

-Miss N- 


3 comments:

zieedaud said...

yang ke-3 lawa

+ Farhana Fana + said...

purple mmg class~~cz nana gile purple :)

Mr.F & Miss N said...

yups~ act design dia pn cntik yg purple tu... huhu...

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click