Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: 2nd Aug 2011 :.

alhamdulillah...
bersyukur ke atas-NYA pejam celik sudah setahun berlalu 
permulaan hubungan serius kami.
:)

tahun lepas..
ketika ini saya masih dalam mood *wink *wink kerana telah dirisik oleh seseorang..
masa berlalu dengan pantas sekali..

saya masih ingat ketika FH bercadang untuk berjumpa ayah saya..
ketika itu ayah saya baru balik dari batam..
then, petang itu jugalah FH bersemuka dengan ayah saya secara gentlemen
ewah! :-p

sedang saya sibuk buat air kat dalam..
saya curik2 dengar perbualan FH dengan ayah..
hehehe....
yela kan.. 
nk dengar juga mcm mn dia ckp dengan ayah sy.. hehe

blushing!
ayat yang saya masih ingat smpi sekarang...
'pakcik, sy dah pk msk2.. sy ikhlas berkawan dgn ank pakcik.. dan dah smpi masanya untuk saya move ke peringkat yang lebih serius. 
saya berhajat menghantar rombongan merisik.. kalau tidak ade aral melintang insyallah minggu depan, itu pun kalau pakcik free..'
hehehehe.... 
lebih kurang mcm tu lah ayat FH..
itu pun saya dengar sayup2... 
ok... lepas tu?
maaf.. lepas tuh siren air berbunyi..
xdpt nak dgr ape feedback ayah saya
muahahaha :D sila buat air..

semasa hantar air pada dorang..
ayah meminta saya dok join sekali...
ayah pun ckp kt sy yang FH ade hajat..
setuju ke x family FH nk dtg merisik..
(eceh.. padahal dah tau sebenarnye.. hehe..)

saya senyum jek...
then after semua ok.. 
ayah gurau-gurau..
macam mn FH tackle sy..
hahaha.... 
trus dia pulak blushing!
hahahahahaha...
no comment okay..~

seminggu selepas itu.. 
alhamdulillah...
family FH datang dengan nenek sekali serta sebentuk cincin tanda merisik..
menyatakan hajat mereka.. :)



notakaki: kami kenal atas dasar kerja, bagi saya dulu FH sangat annoying and mamat skema yang suka push-push saya pasal kerja.. akhirnya~ itu lah jodoh saya.. teman hidup saya selamanya..insyallah..

-Miss N-

1 comments:

Puan Rad said...

Insyaallah.. Semoga kalian bahagia & kekal ikatannye hingga akhir hayat.. Luv u my dear..

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click