Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

-=14 Ogos 2010=-

Hari ini kita plan nak pergi D'pesona (Bridal), SSF, dan Air Hitam..
Tetapi kami cuma pergi SSf dan Air Hitam je..

Kat SSF (kedai Home decor) kite survey-survey, banyak2 benda yang ada kat dalam tu, saya cuma beli bekas cincin untuk hantaran nanti.. Cantik, lain dari yang lain... tapi cincin tak beli lagi.. =( selain tu, Miss N ada la target beberapa barang seperti bekas tingkat cupcake, tirai manik..... tue je.. sebab yang lain semua mahal-mahal.... =)

Selepas itu kite terus bergerak ke air hitam, disana saya membeli metalic wrapping paper, nest (kecik), dan riben. selain tu, mak ada pesan beli pasu bunga.. ada banyak lagi benda yang kami belum beli.. uwa..... pape pun saya akan siapkan bekas hantaran nie dulu.

Kami berbuka di Taman Universiti, Skudai, Johor. Semasa tunggu oder sampai, kami sempat la tengok-tengok mini pelamin kat internet,,, dan macam biasa, idea kembali serabut.. =) malam tu jugak saya mintak Miss N finalize kan plan mini pelamin yang mcm ne...Kalau tak, susah nak stat buat prop mini pelamin tu..

ok,.. mata dah ngantok...  Esok sambung buat bekas hantaran..

(notatangan : Tarikh E-day kami pada 3 Oktober 2010 sebab untuk memberi kami ruang untuk membuat persiapan E-day kami.. )

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click