Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Hantaran W-day :.

salam semua...
apa khabar hari anda?
saya mahu share idea saya tentang deco hantaran w-day saya nanti...
hanya la idea di peringkat awal..
saya suka kan idea ini...






nice bukan? 
tetapi kos untuk membuat besi tu melibat 3 angka.. hehe
saya xmampu.. :)
kami akan mengantikan border tersebut dengan kayu..
oh part DIY nih border ni... 
FH sangat suka..
bermain dengan tukul, kayu, paku, kertas pasir dan varnish memang kesukaan FH..
bagaimana bentuknya nanti?
hehe... 
kite tunggguuu~

untuk rangka border ini,
 sudah pun kami bincangkan 
FH sedang gigih membuat satu replica contoh untuk design diatas... 
untuk part deco..
saya juga telah mendapat idea deco yang saya mahukan..
harap-harap cantik.. hehe
tetapi untuk kali ini, 
saya tidak mahu kan fresh flower..
kenapa?
saja tukar angin... hehe

till then...

notakaki: ehem... ehem mr.FH, dah ade idea ke untuk deco anda nnti? ;p~

-Miss N-

2 comments:

Puan Rad said...

wah~ nice but sarat la my dea.. tp xpe, aku percaya pd kreativiti Mr FH.. hehe

Mr.F & Miss N said...

dun worry... nmpk sarat sbb kristal juntai2 :)

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click