Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Photoshoot White Theme :.

Salam peeps...
macam mana dengan weekend kalian?
saya?
 kami baru sahaja pulang dari kampung halaman saya untuk menjenguk nenek n atok..
kedua-duanya sihat alhamdulillah...

refer to above topic, 
mesti tertanya-tanya...
apakah?
hehe... 
actually ini bukan officially pre-wedding photoshoot or else yang melibatkan apa-apa cost ok..
i mean cost photographer...
as usual, 
untuk couple photoshoot ni biasa nya menggunakan khidmat adik-adik saya..
purpose? 
untuk suka-suka.. 
hehe... 

 so let's enjoy our pictures which is taken last sunday..

Date: 2nd January 2011
Venue: Tj Balau
Theme: White

menyaksikan belon pertama kami terbang di bawa angin.. hehe

balance satu belon... 
please abaikan tali belon yang melilit tangan saya ye.. :p

:))

:-)

ini la photographer disebalik gambar-gambar kami.. 
dah penat photoshoot... 
menjamu miss photographer makan best di Lerk Thai Jusco Tebrau city..


 the tomyum

 Beverage.. 
eeeyyuuww~ 
ter'oder air serai.. hehe 
apakah?

baby kailan with sotong grilled..

chiken lemon

the menu's.. 
include tomyam atas.. 
wajib order tomyam untuk restoran thai sebegini...
apa pun thumbs up untuk restorant ini.. 
price? 
for us, a bit mahal kot.. 
hehehe.. tp sangat sedap.. 
conclusion? berbaloi-baloi..

notakaki: saya suka gambar, saya suka senyuman, saya suka warna, saya suka permandangan.. hasilnya? saya suka photography.. kerana? setiap gambar mempunyai cerita dan makna tersirat.. hehe..

-Miss N-

3 comments:

Puan Rad said...

kalo aku follow mesti gmbr aku ada.. hahaha

Mr.F & Miss N said...

of kos... hehehe :)

zieedaud said...

peh miss phographer gila gorgoeus!

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click