Majlis Resepsi Perkahwinan Mohd Fazuli & Norezareen

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....

Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput semua yang mengenali diri ini ke majlis perkahwinan kami yang akan diadakan pada:

Tarikh: 20 November 2011 / 4 Disember 2011
Masa :12.00t/hari-5.00ptg

Sila layari website perkahwinan kami seperti tertera dibawah untuk info lebih lanjut berkenaan alamat serta peta majlis kami.


Semoga dengan kehadiran anda serta iringan doa semua akan menyerikan lagi
majlis ini dan di berkati Allah SWT.
Terima kasih


-Sekiranya Saudara/Saudari/Tuan/Puan memerlukan kad kami, sila PM alamat rumah
bagi tujuan penghantaran kad.

-Kepada rakan-rakan yang menghadiri majlis kami, jika tidak keberatan sila berikan ucapan dan nasihat kepada kami di dalam guestbook yang kami sediakan.

-Kepada rakan-rakan yang tidak dapat hadir mahupun yang akan hadir, sudikan lah meninggalkan ucapan di guestbook online kami di web url dibawah:


http://ohmywedding21.projectwedding.com/

.: Day 5 Guestbook gift :.

bertemu kembali in Day 5...
today activities?
saya demam.
saya mc.
saya terkena jangkitan flu yang teruk.
tekak saya sakit.
virus batuk baru nk start..

sudahnya saya ke klinik pagi td..
dan..
saya dpt mc 2 hari..
terima kasih doctor..
hee....

alang-alang cuti niat di hati mahu menyambung kerja-kerja
tetapi..
panas tidak sampai petang..
hehehe...
balik klinik..
makan-makan..
telan ubat..
pandangan terus kelam..
saya tido..

bangun-bangun sudah petang plus hujan..
patutlah indah semacam..
tetapi tdo sgt panas..
tentu la kesan ubat-ubatan..

 demam sudah kebah..
alhamdulillah..
ubat perlu diteruskan mengikut masa..

mari mulakan aktiviti diy seterusnya..
buat sedikit-sedikit..
emak sudah sound sila jaga kesihatan..
hehehe..

saya mempunyai niat..
bagi rakan-rakan yang meninggalkan jejak di guestbook..
saya akan memberi anda manisan 
kerana..
 anda begitu manis dengan mencoretkan ucapan buat kami di guestbook..
hehehe...

masa bertunang pop cake dah di buat..
kali ini saya hanya buat yg simple sj..
apa dia?
check it out~
:))

plain...
suci dalam debu lg masa ni..


yippie..
coating with white choc..


simple deco
guna barang lebihan deco cupcake before ni..


done wrapping...
ready to ngapp~

close up sket..~


buat rakan-rakan alam maya..
sila la datang ke majlis saya..
:))

planning marsmallow ini akan di cucuk pd something..
apa dia?
saya akan publish final outcome nye..

notakaki: saya mahu sembuh cpt..~ harap FH sihat hendaknya.. :)

-Miss N-

3 comments:

nia ain said...

sedap nye...yummyyyy(^_^)
cepat2 sembuh miss N...

Puan Rad said...

jaga kesihatan ya miss N.. nnt xbest majlis u all, u plk yg sakit.. auwhh~!

Mr.F & Miss N said...

ain: thanks..~ tgh berusaha untuk sembuh ni.. hehe
emotion : yups2.. thanks dear... doakan kesihatan i yee...

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers
ops.. our wedding were around the corner...~~ © 2010.

Cinta Hati Kami :)

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Visitor location

Jom main Clik-click